Een product retour sturen of ruilen

Het kan bij een online aankoop bijvoorbeeld gebeuren dat een product niet volledig aan de verwachting voldoet. Mocht u om deze of om een andere reden van de koop af willen zien, dan is er de mogelijkheid om de aankoop binnen 14 dagen te ontbinden. Deze periode gaat in vanaf het moment dat u het product in ontvangst heeft genomen.
Voor het retour sturen van een product kunt u gebruik maken van het retourformulier. Voor een goede afhandeling van uw retourrecht kunt u het stappenplan van het retourformulier gebruiken.

U heeft een hoes ontvangen maar u wilt deze omruilen voor een ander? Het kan gebeuren dat u een hoes bestelt die niet de juiste maat heeft. In dat geval kunt u deze gerust omruilen voor een andere exemplaar. De snelste en gemakkelijkste oplossing hiervoor is om een nieuwe bestelling te plaatsen voor een nieuwe hoes. De andere hoes kunt u naar ons retourneren. Het aankoopbedrag krijgt u vervolgens weer van ons terug zodra wij uw retourzending hebben ontvangen. Hulp nodig bij de aanschaf van een beschermhoes? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
 

Veel gestelde vragen over retourneren

- Waar kan ik het retourformulier vinden?
Het retourformulier kunt u hier downloaden en vervolgens uitprinten.

- Waarom dient er een retourformulier ingevuld te worden?
Met een ingevuld retourformulier kunnen wij uw retourzending gemakkelijk verwerken. Hierdoor heeft u het geld weer snel op de rekening staan of kunnen wij u een nieuw artikel opsturen.

- Wat als ik niet in het in het bezit ben van een printer?
Indien u niet de beschikking hebt over een printer, kunt u ook een begeleidende brief meesturen. Hierop kunt u de gegevens vermelden die in het retourformulier gevraagd worden.

- Wanneer dien ik het product terug te sturen?
De bestelling dient zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd te worden.

- Ik heb het product beschadigd ontvangen, hoe nu verder?
U komt het beste even contact opnemen met de klantenservice alvorens u het product retour stuurt.

- Wie is verantwoordelijk voor de verzendkosten?
Een product retour sturen gebeurt voor eigen rekening, wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen of zendingen waarvoor wij moeten betalen.

- Waar stuur ik mijn retourzending naartoe?
U vindt het retouradres op het retourformulier. 

Hulp nodig?

Neem contact met ons op.